Het ijsseizoen gaat weer van start!

Beste schaatsliefhebbers,

Dat de kwik stok 20 graden in oktober aangeeft wil nog niet zeggen dat we niet kunnen schaatsen over een maand hé!

Laten we hopen op een mooie ijsperiode!

IJskaarten zijn vanaf 15 november wederom bij onze vertrouwde verkooppunten Bakkerij Jurgen Van Dongen Terheijden en Bakkerij Léon van Dongen Wagenberg verkrijgbaar.

Bij aanschaf van een ijskaart ben je verzekerd dat je mag schaatsen op de eerste dag dat we open gaan. Tevens zorg je ervoor dat je als lid bent we ieder jaar mits ijs is open kunnen gaan. Hiermee blijft onze vereniging bestaan. In deze tijden zien we weersomstandigheden die iedereen het nakijken geeft, laten we ervoor zorgen dat als het zover is we kunnen genieten met z’n allen.

Wij wensen iedereen alvast een fijn winterseizoen met ijspret toe!

Bestuur IJsclub Terheijden

#hopenopijs#terheijden#schaatsen#ijsclubterheijden#steunlokaal#schaatsen#traaie#natuurijs#laattraditiesnietverlorengaan#5dagenmin10iswatwewillen